Ogólne warunki handlowe

Regulamin sklepu internetowego www.carniumbotanicals.pl, prowadzonego przez firmę BIO PAK Nutracevtika, d.o.o., został sporządzony zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów (UOKiK), ogólnymi przepisami dotyczącymi handlu elektronicznego oraz ustawą o ochronie danych osobowych (RODO).


Informacje o właścicielu sklepu internetowego www.carniumbotanicals.pl:

Firma BIO PAK d.o.o., Savska loka 22, 4000 Kranj, Słowenia

Numer identyfikacyjny: 8013616000

Numer identyfikacji podatkowej: SI 90897455

Spółka jest wpisana do rejestru sądowego pod numerem SRG 2017/27002.

Numer konta bankowego: SI56 1010 0005 6106 735 (BANKA INTESA SAN PAOLO d.d.) podlegający opodatkowaniu podatkiem VAT

e-mail: info@carniumbotanicals.pl 

Ogólne warunki handlowe określają stosunki między kupującym a sprzedającym i mają zastosowanie do wszystkich zakupów dokonywanych za pośrednictwem sklepu internetowego lub telefonicznie. Wszystkie postanowienia są wiążące i ważne do odwołania lub zmiany.

Składając zamówienie, potwierdzasz, że zapoznałeś się z pełną treścią ogólnych warunków i że w pełni się z nimi zgadzasz.

 

Dostępność informacji

Jeśli nie jesteś pewien, czy w pełni rozumiesz ogólne warunki lub masz jakieś pytania, jesteśmy zobowiązani udzielić Ci następujących informacji:

  • tożsamość firmy (nazwa i siedziba firmy, numer rejestru)
  • dane kontaktowe umożliwiające komunikację z operatorem sklepu internetowego
  • istotne cechy towaru (opis, cena, skład, zastosowanie, ostrzeżenia)
  • warunki, koszty i możliwe sposoby dostawy towarów
  • przejrzyste i jednoznaczne przedstawienie cen produktów (uwzględnienie podatków i kosztów dostawy)
  • metody płatności i dostawy produktów
  • czas ważności zakupu/oferty
  • warunki i terminy odstąpienia od zakupu/umowy oraz wszelkie koszty związane ze zwrotem towaru
  • zasady gwarancji i reklamacji.

 

Oferta produktów, ceny i aktualne informacje

Sklep internetowy www.carniumbotanicals.pl oferuje i sprzedaje ekologiczne oraz konwencjonalne suplementy diety oraz inne produkty niespożywcze. Oferta i ceny produktów w sklepie internetowym www.carniumbotanicals.pl mogą podlegać częstym korektom i zmianom, głównie ze względu na charakter sprzedaży internetowej.

Dostawca jest zobowiązany zapewnić kupującemu zakup zgodnie z oferowanymi warunkami, a w przypadku zmian w trakcie realizacji samego zamówienia, postara się znaleźć najlepsze rozwiązanie dla kupującego.

Ceny obowiązują w chwili złożenia zamówienia i nie mają z góry określonej ważności. Tylko produkty objęte promocją mają ograniczoną ważność. Ceny te obowiązują tylko do wyczerpania zapasów lub do określonej daty. Wszystkie ceny podane są w PLN i zawierają podatek VAT.

 

Założenie konta użytkownika - rejestracja

Założenie konta użytkownika nie jest warunkiem dokonywania zakupów, jednak dzięki niemu użytkownicy mogą skorzystać z udogodnień, takich jak:

  • łatwiejsza płatność
  • przechowywanie wielu adresów dostawy
  • przegląd historii zamówień
  • śledzenie zamówienia
  • zapisywanie produktów na liście zakupów
  • dodatkowe specjalne korzyści

Założenie konta użytkownika jest bezpłatne i niezobowiązujące.

Swoje konto użytkownika założysz w sekcji „Konto”, „Utwórz konto”, którą znajdziesz na górze strony po prawej stronie. Wprowadź wymagane informacje i potwierdź rejestrację. Otrzymasz potwierdzenie e-mailem. Logując się do swojego profilu, możesz zmienić swoje dane, śledzić historię zamówień i tworzyć listę zakupów.

 

Proces zakupu

Zakupu w sklepie internetowym Carnium Botanicals można dokonać każdego dnia w roku, 24 godziny na dobę.

Zakup produktów jest możliwy zarówno dla użytkowników zarejestrowanych, jak i niezarejestrowanych, którzy mogą dokonywać zakupów za pośrednictwem internetowego koszyka. Wszystkie wybrane produkty, ilości, ceny, możliwe zniżki, koszty dostawy oraz ostateczna łączna wartość zakupu znajdują się w koszyku. Znajduje się tam również pole do wpisania kodu rabatowego.

  • Umieść wybrane produkty w koszyku. W każdej chwili możesz zmienić zawartość swojego koszyka zmieniać ilość, usuwać lub dodawać produkty). Wyświetlane są wszystkie przysługujące rabaty oraz koszty dostawy, które wynoszą 20 PLN z usługą kurierską InPost. Przy zakupach powyżej 190 PLN koszty dostawy pokrywamy my.
  • Dokończ zakup, klikając opcję "Przejdź do kasy".
  • Wpisz adres mailowy, dodaj adres dostawy i zaznacz sposób dostawy.
  • Ty wybierasz formę płatności - za pobraniem lub przedpłatą. W tym kroku sprawdź również poprawność danych odbiorcy faktury i wprowadź ewentualny kod rabatowy.
  • Dokończ zakup, przeglądając zamówienie i klikając przycisk „Zamawiam i płacę” na końcu podsumowania zakupu.

Twoje zamówienie zostanie złożone. Zajmiemy się nim natychmiast lub w możliwie najkrótszym czasie.

 

Realizacja zamówienia

  1. Przyjęcie zamówienia 

Po złożeniu zamówienia kupujący otrzymuje informację e-mailem, że zamówienie zostało przyjęte. Umowa kupna między dostawcą a kupującym zostaje zawarta w momencie potwierdzenia zamówienia przez dostawcę i wysłania kupującemu wiadomości e-mail zatytułowanej „Zamówienie potwierdzone”. Od tego momentu wszystkie warunki zakupu stają się wiążące dla dostawcy i kupującego.

  1. Potwierdzenie zamówienia 

Jeżeli kupujący nie anuluje zamówienia, zamówienie przechodzi do dalszej realizacji. Dostawca dokonuje przeglądu zamówienia, sprawdza dostępność zamówionych pozycji i potwierdza zamówienie lub odrzuca je z podaniem przyczyny. Dostawca może zadzwonić do klienta na jego numer telefonu kontaktowego w celu sprawdzenia danych lub zapewnienia dokładności dostawy.

  1. Wysyłka towaru 

Dostawca przygotowuje towar w uzgodnionym terminie, wysyła go i informuje o tym kupującego e-mailem. W wyżej wymienionym e-mailu dostawca informuje również kupującego o polityce zwrotów, o tym z kim można się kontaktować w przypadku opóźnienia w dostawie oraz w przypadku reklamacji.

Zamówienie jest podstawą do wystawienia faktury, która jest jednocześnie umową pomiędzy kupującym a dostawcą. Wszystkie umowy są przechowywane w siedzibie firmy i dostępne dla klienta do wglądu.

 

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie w sklepie internetowym Carnium Botanicals ułatwiliśmy Ci dzięki wyszukiwarce, która znajduje się na górze strony. Aby łatwo znaleźć produkt, wpisz słowo kluczowe (nazwę lub cechy) produktu, którego szukasz.

 

Metody płatności

Za zamówione produkty można zapłacić na stronie Carnium Botanicals z użyciem następujących metod:

  1. Kartą kredytową lub debetową (Visa, MasterCard, AMEX, Discover, JCB, Diners Club)
  2. PayPal
  3. Przelewy24
  4. Płatność przy odbiorze

 Do czasu ostatecznej zapłaty towar jest własnością BIO PAK Nutracevtika, d.o.o.

 

Dostawa i koszty wysyłki

Przesyłka zostanie dostarczona do Ciebie za pośrednictwem InPost w ciągu 3-5 dni roboczych. W dniu dostawy skontaktuje się z Tobą kurier InPost, z którym uzgodnisz szczegóły dostawy.

 

Koszty wysyłki

Koszty wysyłki uzależnione są od kwoty zamówienia:

  • W przypadku zamówień do 190 PLN opłata za wysyłkę wynosi 20 PLN.
  • Dostawa jest bezpłatna dla zamówień powyżej 190 PLN.

 Koszty wysyłki są takie same na terenie całej Polski.

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy

W przypadku umów zawieranych na odległość, Konsument ma prawo do jednoznacznego poinformowania Spółki e-mailem (info@carniumbotanicals.pl) lub innym kanałem komunikacji w terminie 14 dni o odstąpieniu od umowy, bez konieczności uzasadnienia swojej decyzji.

Konsument musi zwrócić towar firmie nie później niż 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu od zamówienia. Konsument odsyła towar na adres:

BIO PAK Nutracevtika, d.o.o.
Savska loka 22
4000 Kranj
SŁOWENIA

Jedynym kosztem obciążającym konsumenta w związku z anulowaniem zamówienia jest bezpośredni koszt zwrotu towaru.

Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedającemu w stanie nieuszkodzonym i w takiej samej ilości, chyba że rzecz uległa zniszczeniu, uszkodzeniu, utracie albo zmniejszeniu, a nie stało się to z winy konsumenta.

Przy zwrocie towaru Konsument przesyła również fakturę za towar, dane osobowe oraz numer konta bankowego, na które chce otrzymać zwróconą płatność. Zwrócimy płatność w terminie 30 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy, w której wykorzystano kod promocyjny lub kod rabatowy, środki te traktowane są jako rabat i nie są zwracane użytkownikowi. Na konto użytkownika zwracana jest tylko wpłacona kwota, a kod promocyjny również zwracany jest użytkownikowi w postaci nowego kodu. W przypadku odstąpienia od umowy bon upominkowy traktowany jest jako środek płatniczy i zwracany użytkownikowi również jako bon upominkowy.

 

Gwarancja satysfakcji

Jesteśmy zobowiązani do przestrzegania najwyższych standardów etycznych w handlu i ochrony konsumentów, o czym świadczy nasza gwarancja 100% satysfakcji.

Zgodnie z poniższymi warunkami oferujemy 30 dniowe prawo do zwrotu towaru, zwane gwarancją satysfakcji. Dzięki temu klienci mogą zwrócić zakupione towary nawet po upływie ustawowego 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy. Klient (kupujący) może skorzystać z gwarancji satysfakcji poprzez zwrot towaru w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia. Więcej informacji pod adresem e-mail info@carniumbotanicals.pl.

Zwrócimy klientowi pełną kwotę zapłaconą podczas składania zamówienia (ale po otrzymaniu zwrotu), pod warunkiem, że klient spełni wszystkie poniższe warunki.

Aby klient (kupujący) mógł skorzystać z gwarancji satysfakcji, jest zobowiązany skontaktować się z nami pod adresem e-mail info@carniumbotanicals.pl.

Wszystkie produkty w sklepie internetowym objęte są gwarancją satysfakcji.

Gwarancja satysfakcji obowiązuje przez 30 dni od daty złożenia zamówienia, na produkty w ilości, z której jedna osoba może korzystać przez okres jednego miesiąca. Klient (kupujący) może otrzymać zwrot pieniędzy za produkty przeznaczone do używania przez kilka miesięcy, pod warunkiem, że zwróci sprzedającemu nieużywane produkty w stanie nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu i w takiej samej ilości. Opakowania używanych produktów również muszą zostać zwrócone, chyba że uległy zniszczeniu, uszkodzeniu, zagubieniu lub zmniejszeniu ilości z przyczyn niezależnych od Klienta (kupującego).

Zwroty środków w ramach Gwarancji Satysfakcji dokonywane są w ten sam sposób, w jaki opłacone zostało zamówienie. Zwrot środków nastąpi nie później niż 30 dni po zwróceniu towaru do magazynu.

Klient nie może skorzystać z gwarancji satysfakcji częściej niż raz w roku na ten sam produkt. Klient może skorzystać z gwarancji satysfakcji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego roku.

Sprzedawca gwarantuje, że towar spełnia swoje zadanie bez zarzutu, o ile Klient korzysta z niego zgodnie z instrukcją, co jest warunkiem skorzystania z gwarancji satysfakcji. Aby uzyskać więcej informacji na temat procesu zwrotu, skontaktuj się z nami przez e-mail, media społecznościowe lub czat na naszej stronie.

 

Prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia

Zastrzegamy sobie prawo do wyjątkowo (częściowego) odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadkach, gdy zamówionych produktów nie ma na stanie magazynowym, jeżeli stwierdzimy podwyższone ryzyko płatnicze kupującego, jeżeli zamówienie nie zostało zrealizowane zgodnie z ogólnymi warunkami lub jeśli w cenniku zaszła oczywista pomyłka. We wszystkich takich i podobnych przypadkach niezwłocznie poinformujemy Cię e-mailem o możliwym odstąpieniu od umowy.

 

Odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez produkt

Sprzedawca odpowiada za szkody, które naraziły na niebezpieczeństwo kupującego, niezależnie od tego, czy o tym wiedział czy nie. Sprzedający odpowiada również za szkody fizyczne, które naraziły na niebezpieczeństwo kupującego, jeżeli są one następstwem przyczyny istniejącej wcześniej. Sprzedawca ma obowiązek przekazania Konsumentowi towaru zgodnego z umową i odpowiada za szkody fizyczne, które pojawią się w ciągu dwóch lat od otrzymania towaru lub do upływu terminu jego ważności.

Odpowiedzialność - ogólna:

Firma BIO PAK  Nutracevtika d.o.o. nie ponosi odpowiedzialności za komplikacje i problemy wynikające z niewłaściwego użytkowania towarów lub usług.

 

Oceny, opinie i rekomendacje

Opinie, oceny i rekomendacje pisane przez Klientów są częścią funkcjonalności sklepu internetowego i są przeznaczone dla społeczności wszystkich użytkowników.

Dostawca Carnium Botanicals umożliwia każdemu użytkownikowi sklepu internetowego napisanie opinii, a dostawca dokonuje ich przeglądu przed ostateczną publikacją. Dostawca nie będzie publikował opinii ani wpisów, które są w jakikolwiek sposób obraźliwe, nieodpowiednie lub które w opinii dostawcy nie przynoszą korzyści innym użytkownikom i odwiedzającym.

Przesyłając opinię lub komentarz, użytkownik wyraźnie zgadza się z warunkami korzystania z jego opinii lub komentarza i zezwala dostawcy na publikację części lub całości tekstu we wszystkich mediach elektronicznych i innych. Usługodawca ma prawo do wykorzystania treści opinii lub komentarza bezterminowo i w dowolnym celu leżącym w interesie biznesowym Usługodawcy, w tym do publikacji w reklamach lub innych komunikatach marketingowych. Jednocześnie autor opinii oświadcza i gwarantuje, że jest właścicielem autorskich praw majątkowych i osobistych do pisemnych opinii i komentarzy oraz, że prawa te są przenoszone wyłącznie i bezterminowo na firmę BIO PAK Nutracevtika, d.o.o.

 

Ochrona danych osobowych

Dane osobowe użytkowników sklepu Carnium Botanicals są przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

Zachowujemy wszystkie dane osobowe jako poufne i nie przekazujemy ich osobom trzecim bez Twojej uprzedniej pisemnej zgody. Zawierając umowę kupna, wyrażasz zgodę na przechowywanie i wykorzystywanie przez nas Twoich danych do celów archiwalnych, statystycznych i marketingu bezpośredniego. W dowolnym momencie możesz zażądać na piśmie, abyśmy tymczasowo lub na stałe przestali wykorzystywać Twoje dane do wysyłania wiadomości o ofertach i innych komunikatów reklamowych.

Strona internetowa zawiera również linki do innych witryn osób prawnych i fizycznych, za których treść, wygląd, aktualizacje oraz politykę wobec odwiedzających nie ponosimy odpowiedzialności.

Wszystkie teksty, obrazy, grafiki, animacje i inne dokumenty zawarte na stronach internetowych podlegają prawu autorskiemu lub innym formom ochrony własności intelektualnej w ramach prawnie dozwolonych. Zawartość strony internetowej nie może być kopiowana, modyfikowana ani reprodukowana w żaden inny sposób, chyba że za naszą pisemną zgodą.

 

REKLAMACJE I SPORY

Firma BIO PAK Nutracevtika, d.o.o. (dostawca) przestrzega obowiązujących przepisów dotyczących ochrony konsumentów. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby wywiązać się z obowiązku ustanowienia skutecznego systemu rozpatrywania reklamacji. Reklamacja składana jest za pośrednictwem adresu e-mail info@carniumbotanicals.pl lub pisemnie na adres usługodawcy pod adresami wskazanymi na stronie internetowej usługodawcy i jest rozpatrywana w terminie 30 dni od wpłynięcia reklamacji. Proces odwoławczy jest poufny. W związku z tym Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby wszelkie spory rozstrzygać na drodze polubownej lub z ugodą pozasądową, jeśli jednak nie będzie to możliwe, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd w mieście Kranj.

 

POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW KONSUMENCKICH

Zgodnie z regulacją prawną wynikającą z Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Rozporządzenia (UE) Nr Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 524/2013 w sprawie internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr. 2016/2004 i Dyrektywa 2009/22/WE, BIO PAK Nutracevtika, d.o.o. nie uznaje żadnego podmiotu świadczącego usługi pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich za właściwy do rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego, który konsument może zainicjować zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Link prawny do platformy internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL Aby uzyskać dodatkową pomoc, możesz skontaktować się z Krajowy Punkt Kontaktowy - Słowenia. Informacje znajdują się pod linkiem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList 

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE OŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W OPISACH PRODUKTÓW

Wszystkie informacje zawarte na stronach sklepu internetowego eko-skrnicl.si mają wyłącznie charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie są przeznaczone jako zamiennik porad lekarza prowadzącego lub personelu medycznego. Nie mogą również zastępować odpowiedniej pomocy medycznej, ponieważ nie są uznane przez organy zdrowotne.

Produkty i oświadczenia dotyczące poszczególnych produktów w sklepie internetowym carniumbotanicals.pl nie zostały ocenione przez odpowiednie instytucje państwowe i nie są przeznaczone do leczenia ani zapobiegania chorobom. Opisy tekstowe poszczególnych produktów mają jedynie charakter informacyjny i nie zostały zatwierdzone przez Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA).

W przypadku stosowania jakichkolwiek leków lub innych suplementów diety, przed ich łączeniem z superżywnością należy skonsultować się z lekarzem.

 

Postanowienia, które zamawiający musi zawrzeć w swojej polityce prywatności / polityce ochrony danych osobowych:

 

Administrator korzysta z usługi Cartfox w celu przesyłania osobom fizycznym wiadomości elektronicznych (SMS, wiadomości w komunikatorach, e-maile). Polityka prywatności Cartfox i informacje o dostawcy Cartfox są dostępne tutaj. Administrator zarządza danymi osobowymi wspólnie z dostawcą Cartfox.

Dane osobowe osób fizycznych przetwarzane w ramach usługi Cartfox to:

  • adres e-mail;
  • numer telefonu;
  • dane o stronie internetowej lub aplikacji, za pośrednictwem której podany został adres e-mail i/lub numer telefonu;
  • dane dotyczące wysyłania wiadomości:
  • rodzaj wiadomości (SMS, wiadomość w komunikatorze (rodzaj aplikacji), wiadomość e-mail);
  • data wysyłki;
  • godzina wysyłki;
  • treść wysyłanej wiadomości (np. porzucony koszyk zakupowy, powiadomienie o rabacie itp.);
  • dane o niedostarczeniu wiadomości (data i godzina otrzymania powiadomienia o niedostarczeniu;
  • dane o wykonanym działaniu (np. zakup artykułu z porzuconego koszyka zakupowego, zakup artykułu z rabatem itp.).

Dane osobowe (adres e-mail, numer telefonu) są automatycznie przekazywane współadministratorowi, dostawcy usługi Cartfox, w momencie, gdy użytkownik wprowadzi je na stronie internetowej lub w aplikacji administratora.

 

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych podczas korzystania z usługi Cartfox jest:

  • osobista zgoda osoby fizycznej (dla odbiorców, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości);
  • prawnie uzasadniony interes operatora (dla odbiorców wiadomości, którzy nie wyrazili zgody operatora na otrzymywanie wiadomości).

Każda otrzymana wiadomość zawiera instrukcje dotyczące łatwego anulowania subskrypcji. Anulując subskrypcję, odbiorca rezygnuje tylko z otrzymywania wiadomości Cartfox. Jeśli chcesz całkowicie zrezygnować z otrzymywania wszystkich wiadomości wysyłanych przez operatora, możesz napisać do nas na adres gdpr@upravljavec.si.

 

Celem przetwarzania danych osobowych w ramach usługi Cartfox jest zachęcenie odbiorców do zakupu towarów lub usług w serwisie lub aplikacji operatora lub sprawdzenie chęci zawarcia umowy (np. przy informowaniu o porzuconym koszyku).

 

Dane osobowe w ramach usługi Cartfox nie są przekazywane osobom trzecim (z wyjątkiem współadministratora, dostawcy usługi Cartfox), a administrator również nie ma do nich dostępu. Administrator może w ramach Cartfox uzyskiwać jedynie dostęp do raportów zawierających dane zagregowane i tym samym zanonimizowane (np. liczba wysłanych wiadomości, liczba zakupów dokonanych za pośrednictwem wysłanych wiadomości itp.).

 

Dane osobowe przetwarzane w ramach usługi Cartfox nie są przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, tj. nie są przekazywane poza terytorium państw członkowskich UE.

 

Informacje na temat okresu przechowywania danych osobowych przetwarzanych przez Cartfox, ochrony tych danych osobowych oraz praw przysługujących osobom fizycznym w związku z tymi danymi osobowymi są dostępne w Polityce prywatności i przetwarzania danych osobowych CARTFOX. Aby uzyskać więcej informacji, możesz skontaktować się z gdpr@dfvu.org lub z osobą upoważnioną do ochrony danych osobowych JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0) 590 91 794.